RETURNS, EXCHANGES & RECLAIMS PORTAL
Att göra en retur, ett byte eller en reklamation
För att registrera en retur, byte eller reklamation, fyll i ditt ordernummer tillsammans med den e-postadress du använde för att göra beställningen i portalen nedan. Efter att ha registrerat ditt ärende framgångsrikt bör du få ett e-postmeddelande med ett kvitto och en etikett (för returer).
Observera att byten och reklamationer (produktproblem) kontrolleras manuellt, så förvänta dig ett e-postmeddelande från oss.
Retur utanför EU?
Registrera din retur genom portalen nedan. När du har registrerat den, kontakta oss på help@ninepine.com för att få korrekta returinstruktioner och etikett.
VANLIGA FRÅGOR
Retur- & bytespolicy
Se vår retur- och bytespolicy här.
Budbee Box-returer
Budbee Box-returer kräver inga etiketter. Det är rekommenderat att du har Budbee-appen på din telefon för en smidig upplevelse.
Observera att om ditt mobilnummer var felaktigt när du gjorde beställningen, kommer beställningen inte att visas i Budbee-appen. Kontakta oss i dessa fall.
Returns drop-off locations
Retur i butik i Stockholm
Onlinebeställningar kan returneras eller bytas i vår flaggskeppsbutik i Stockholm.
Vänligen skicka inga varor till vår butiksadress eftersom vi inte kan ta emot paket från privatpersoner.